Časté dotazy

 

Jak zjistím, zda je zboží skladem?

Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost a barevnou variantu. Informace o dostupnosti zboží na e-shopu se následně objeví dle jednotlivých prodejen. Zboží, které aktuálně není skladem, nelze objednat a ve výběru velikostí je zašedlé.

Co mohu dělat, když si nejsem jistý danou velikostí?

Zavolejte si na telefonní číslo prodejny, ve které je zboží skladem. Seznam prodejen a čísel naleznete zde. Dovoláte se proškolenému personálu, který Vám vždy s velikostí rád poradí a na správnou velikost Vás navede.

Kdy obdržím objednané zboží?

Objednávky expedujeme každý pracovní den do 12 hodin. Zboží objednané po 12. hodině bude odesláno následující pracovní den. Obvyklá doba doručení je do 48 hodin dle zvoleného typu dopravy.

Umožňujete osobní odběr nebo rezervaci zboží na prodejně?

Ano, umožňujeme. Po obdržení potvrzení Vaší objednávky vyčkejte na potvrzující email o tom, že je zboží na dané pobočce připraveno. Od té doby je rezervováno na 48 hodin.

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

Ano, zboží lze vrátit na kterékoliv z našich kamenných prodejen. Jejich seznam naleznete zde.

Jakým způsobem mohu zboží bez udání důvodu vrátit nebo v případě závady reklamovat a na jakou adresu ho mám zaslat?

Zboží na vrácení zasílejte vždy na adresu, ze které Vám zboží přišlo. V balení naleznete účtenku, na které se nachází adresa prodejny, ze které bylo expedováno. Vždy se ujistěte, že zboží zasíláte na správnou prodejnu.

Mohu si zboží objednat i do zahraničí?

V současné době zboží zasíláme pouze na území ČR.

Jsou ceny zboží na e-shopu stejné jako na autorizované prodejně?

Ano, ceny zboží jsou stejné jako na našich autorizovaných prodejnách, nicméně některé časově omezené akční nabídky se mohou lišit.

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-mailem.